שאלות נפוצות

אנחנו יודעים שיש לך שאלות בנוגע לסוכנות שלנו. לכן קיבצנו את הנפוצות ביותר מביניהן והשבנו בצורה מפורטת.

איך מזמינים באתר?

 ניתן להזמין באתר בצורה מאובטחת ללא חשש  או להתייעץ ולבצע את ההזמנה בטלפון
הזמנה באתר- לאחר בחירת מוצר מתוך אחת הקטגוריות יש להוסיף את הכמות הרצויה מאותו מוצר,וללחוץ על הוסף לסל
בעמוד שנפתח – יופיעו כל פרטי ההזמנה, לאישור ההזמנה ותשלום בקופה יש ללחוץ על כפתור”לקופה”ולמלא את הפרטים באופן מלא.
בעמוד זה יש מקום להוסיף הערות בצורה חופשית,(לדוגמא: גוון רצוי,סגנון שיער חלק/גלי/מתולתל/ בקשות מיוחדות וכו’) כל ההערות מתקבלות ומקבלות התייחסות בחנות, במידת הצורך, במקרה של ספק, צוות החנות יצור קשר עם הפונה.

איך מקבלים את המוצר?

בעת ההזמנה בוחרים את אופן המשלוח.
משלוח בדואר רשום לסניף הדואר, באופן דיסקרטי.
משלוח באמצעות שליח עד פתח הבית / בית העסק
איסוף המוצר: במקרים מסוימים ניתן לאסוף את המוצר באופן אישי באמצעות אחד מהסוכנים הניידים שלנו באזור השרון.

 האם ניתן לקבל הדרכה על השימוש במוצר?

הדרכה מעשית לשיטות חיבור התוספות או הפאה קיימים באתר.
סרטונים, הסברים שלב אחר שלב ותמונות להמחשה.
לקוחות פרטיים – יעוץ והדרכה נוספת בטלפון ובמייל.
לקוחות עסקיים -אפשרות לקבל הדרכה בבית העסק בטלפון ובמייל.

איך לבחור צבע וסגנון שיער?

בחירת צבע
קטלוג צבעים ודוגמאות
 -בתפריט הימני הצדדי.
מספרות– ניתן להזמין קטלוג צבעים  / טבעת צבעים משיער טבעי , יש לשים לב, מספרי הצבעים של תוספות שיער ופאות  שונים מהמספרים הרגילים של צבעי שיער במספרה

בחירת סגנון
:
סגנונות השיער:
 חלק, גלי, מתולתל ניתן לראות דוגמאות מוחשיות בעמוד קטלוג צבעים ודוגמאות.

 כיצד להזין את הצבע והסגנון שבחרתי ?
בעת ההזמנה ניתן לפרט את הצבע הנבחר ואת סגנון השיער הרצוי רק כשמגיעים לאזור התשלום
לאחר לחיצה על- הוסף לסל,ועל קופה. 
יפתח מקום להוסיף פרטים אישיים, וגם פרטים נוספים והערות על ההזמנה.

צור קשר

אנו תמיד זמינים כדי לעזור לך. בין אם זו בעיית תמיכה, שאלה לגבי מוצר שלנו, או כל שאלה אחרת, אנחנו כאן כדי להשיב לבקשתך.